𝗞𝗔𝗞𝗔𝗩 𝗝𝗘 𝗣𝗥𝗢𝗖𝗘𝗦 𝗦𝗨𝗥𝗔𝗗𝗡𝗝𝗘 𝗦 𝗞𝗟𝗜𝗝𝗘𝗡𝗧𝗢𝗠
Svojim klijentima svaki mjesec radim dvije analize.
➊ U prvom tjednu svakog mjeseca prolazim financijsku (i ako je potrebno operativnu) analizu proteklog mjeseca s preliminarnim podacima.
➋ Druga analiza se radi oko dvadesetog u mjesecu, kada imamo konačne rezultate za protekli mjesec. Tada uspoređujemo preliminarne podatke s konačnim i provjeravamo postoje li kakva odstupanja ili promjene.
Ako nema značajnih odstupanja od očekivanja analiza je gotova u samo nekoliko minuta (𝗽𝗿𝗼𝗰𝗲𝘀 𝗷𝗲 𝘂 𝗽𝗼𝘁𝗽𝘂𝗻𝗼𝘀𝘁𝗶 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗺𝗮𝘁𝗶𝘇𝗶𝗿𝗮𝗻). Jasno se komuniciraju rezultati, provjerimo pretpostavke sa prošlog sastanka i možemo dalje.
Postoje situacije, recimo kada su potvrđeni određeni signali/trendovi tada se rezultati dodatno prolaze i sa raznim odjelima – prodaja, nabava, računovodstvo ili netko četvrti. U tom slučaju se radi dublja analiza određenih aspekata poslovanja.
Ovakav proces suradnje se pokazao kao najefikasniji. Nakon dubinske analize koja se napravi kod započinjanja suradnje svaka slijedeća služi kao alat za izbjegavanje ili upravljanje (ne)predvidivim situacijama.
🔝 𝐌𝐨𝐣𝐢 𝐤𝐥𝐢𝐣𝐞𝐧𝐭𝐢 𝐬𝐮 𝐭𝐯𝐫𝐭𝐤𝐞 𝐬𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐡𝐨𝐝𝐢𝐦𝐚 𝐝𝐨 𝟏𝟎 𝐦𝐢𝐥. 𝐄𝐔𝐑 𝐤𝐨𝐣𝐞 𝐬𝐞 𝐳̌𝐞𝐥𝐞 𝐫𝐢𝐣𝐞𝐬̌𝐢𝐭𝐢 𝐧𝐞𝐣𝐚𝐬𝐧𝐨𝐜́𝐚 𝐮 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐮 𝐧𝐚 𝐧𝐚𝐜̌𝐢𝐧 𝐝𝐚 𝐤𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐢𝐫𝐚𝐧𝐨 𝐩𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐩𝐨𝐬𝐥𝐨𝐯𝐚𝐧𝐣𝐞 𝐩𝐨𝐦𝐨𝐜́𝐮 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐥𝐣𝐧𝐢𝐡 𝐢 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐤𝐭𝐮𝐫𝐢𝐫𝐚𝐧𝐢𝐡 𝐢𝐳𝐯𝐣𝐞𝐬̌𝐭𝐚𝐣𝐚.